Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2007 01:46 - Наши дни
Автор: cybergame Категория: Други   
Прочетен: 411 Коментари: 1 Гласове:
0



В наши дни:


Лъжа  -  средство...

Детето:Мамо как да стана богат ?
Майката:С малко акъл и повече лъжи...

Завист - като начин на живот...

Майката:Сине ,защо не излизате вече с Никола?
Детето:Защото се прави на голяма работа...(Взел си е нов gsm!)

Суета - най хитовото качество сред младите...

Майката:Дъще ,защо спре да излизаш с Иван ?
Детето:Е ми омръзна ми с него... (Стефчо е по - готин... той има кола!)

Омраза - мизерията е виновна...

Детето:Мамо ,защо си така ядосана ?
Майката:Абе ма*ката ше-им на тия... никви пари не дават!


Депресия - Животът ни...

Майката:Абе сине излез някъде на вън, стига седе пред този компютър...
Детето:Е какво да правя на вън, всичките ми приятели са тук...
(След 5 часа...Приятел:Абе как си ?Детето:оф тъпо ми е .. някво ме е налегнала депресия...)


Приятели: - това вече е легенда...

Приятели  и те са до-време ,рано или късно всеки отпрашва на някъде...
Мина хитът приятели до-гроб...днес приятел в нужда няма...
Човек трябва да е звяр, в този живот..няма как нали сам ще си помага...
На земята приятелите се превърнаха само в   общи познати...
Всичко опира до интереси..всеки си гледа своя интерес и своята изгода.

Парите  - О, да...

Парите.. е кво за тях!
Фирма Монбат:Здраве за пари...
КЛУБ PLaYboy:Секс за пари...
Бизнесмен на 36 години:Гадже на 19..Любов за пари ("живот")
Е кво да правиш тежко е.. :))

Секс - вече е брутално...

Мина времето за лъскавия принц от приказките...
Мина времето  за секс с момчето на мечтите...
Днес момичето: Навърших 14 на един купон ме напиха... и преспах с един!
Момиче:Вече стана модерно 3 и 4 - ки...
Момиче:Мале в ква "осмица" правих секс това лято..(AUDI A8)
Момиче:Кучка съм ама  не твоя...
(Ясно кучка е шиба я цял град..най вървежното момиче...сред балъците!)





В този град на мода е Греха...Подземен свят и много Суета...


Тагове:   НАШИ,


Гласувай:
0




1. rra - и затова -
19.11.2007 10:49
всички вън !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cybergame
Категория: Туризъм
Прочетен: 6987
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031